درباره ما

شرکت صنایع رنگ اطلس فام سهند (سهامی خاص) در سال 1389 با ظرفیت تولید 5000 تن در سال تاسیس گردید. فعالیت این شرکت با تولید تینر آغاز و سپس با اسپری رنگ و محصولات خودرو ادامه یافت.

این شرکت به مرور زمان و با اتکا به تیم تحقیق و توسعه، مهندسین و نیروهای کاری متخصص بومی، خلاقیت و نوآوری و توجه به نیازهای بازار با تولید محصولات خود تحت برندهای هافمن و NOY علاوه بر تامین بیش از 40 درصدی نیازهای داخلی، توانسته است شهرت خود را حتی به فرای مرزهای ایران نیز رسانده و برند هافمن را در ترکیه و 11 کشور دیگر به ثبت برساند.

صنایع رنگ اطلس فام همواره دامنه تولیدات خود را گسترش داده و علاوه بر تولید انواع تینر و حلال‌های صنعتی، انواع محصولات خودرویی و چوبی (از قبیل بتونه، رنگ، و ...)، بتونه سنگی، رنگ اسپری و اسپری های تخصصی در بازار فعالیت می‌کند و به عنوان اولین تولید کننده اسپری آنتی گریول و اسپری رنگ پاک کن در ایران و خاورمیانه شناخته می‌شود. همچنین شرکت در تولید انواع حلال‌های صنعتی از جمله بوتیل استات، متیل استات و ایزوبوتیل استات و ... جهت ساخت تینر، ظرف‌های پلی اتیلن تزریقی و بادی، پت و پریفورم، و تولید رزین‌های آلکیدی، پلی استر، آکریلیک و انواع هاردنر آروماتیک مورد نیاز مجموعه کاملا خود کفا می‌باشد.

اکنون، و پس از 11 سال فعالیت در این عرصه، این شرکت محصولات خود را به کمک شبکه گسترده نمایندگان فروش داخلی خود در 30 استان و نمایندگان فروش خارجی در کشورهای آسیای جنوبی، بخشی از آمریکا و آفریقای جنوبی و کشورهای همجوار به مشتریان عرضه می‌نماید، چنانچه موفق به کسب عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال 1400 و 1401 شده است.

صنایع رنگ اطلس فام سهند همواره می‌کوشد با بهره‌گیری از آخرین یافته‌های علمی و فناوری‌های نوین، با تولید محصولاتی با استانداردهای جهانی حضوری مقتدر و شایسته در بازارهای هدف داشته باشد. بر این اساس چشم انداز شرکت صنایع رنگ اطلس فام عبارت است از:

  • کسب رتبه نخست بازار داخلی
  • حفظ جایگاه صادرکننده ملی در حوزه صنایع رنگ
  • افزایش دامنه نفوذ برند در عرصه تجارت جهانی و در اختیار قرار دادن محصولات در اقصی نقاط جهان
  • قرار گرفتن در بین شایسته‌ترین برندها نزد مشتریان با حفظ و بهبود مستمر کیفیت و تنوع محصولات تولیدی
  • کاهش قیمت تمام شده محصولات و ارائه قیمت مناسب به مشتریان